دو کد تک برای وبلاگ نویسان
نوشته شده توسط : سونیا

 کد میمون:



کد ساعت:

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: فلش و گرافیکی , ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 97
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 30 / 11 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hossein در تاریخ : 1390/2/29/4 - - گفته است :
سلام
تبلیغات بسیار کوچک در وبلاگ شما با پورسانتی عالی
روی وب سایت کلیک کن

/weblog/file/img/m.jpg
wolfman در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
salam man tamame kodhatono copy kardam mer30 ghashn bodan
va ba zekr manba bishtar matalebeton toye weblage khodam gozashtam

/weblog/file/img/m.jpg
سهراب در تاریخ : 1389/11/30/6 - - گفته است :
سلام



من تو اد لیستت نیستم ها



من آپم
پاسخ:سلام.من متوجه نشدم!

/commenting/avatars/lagost-554545.jpg
nargres در تاریخ : 1389/11/30/6 - - گفته است :
salam aziz



man linkidamet



rasti kodat copy nemishan nemidoonam chera



vali be har hal mamnoon



dastanaye ghashangiyam dashti



ye rooz oomadi webam didi dastanat paridan oonja shoke nashi ha!!!!!!!!



daram az alan behet migamپاسخ:سلام دوست عزیز خوشحالم که خوشت اومده کدها مشکلی ندارن!من تست کردم.توی کادر کیلیک کنید.از ctrl+A و ctrl+C استفاده کنید. اما در رابطه با کپی کردن مطالب. با ذکر منبع اشکالی نداره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: